|
Admin
Forum Admin
USA
57 Posts |
Facebook is a powerfull tool of evil Posted: 2026/05/08 : 11:53:00
|
Could you tell me, how does humanity defend itself against crime and organized crime? when you, Facebook, with your famous rules and policies against humanity, protect thieves, criminals, drug traffickers, mecos, inverted people. Pedophiles and all the bitches that by the way there are enough already in this world !!
What are you waiting for? My congratulations and recognition? Do you expect the recognition of humanity?
To me, Facebook is a powerful tool of evil. It is very clear to me at which side is Facebook at.
----
Podrían decirme ustedes, ¿Cómo se defiende la humanidad contra el crimen y la delincuencia organizada? cuando ustedes, (Facebook), con sus famosas políticas pendejas y esclavistas contra la humanidad, se la pasan protegiendo justamente a los ladrones, a los criminales, a los narcotraficantes, a los mecos e invertidos, y a las perras que por cierto ya abundan en este mundo !!
¿Que esperan? ¿Mis felicitaciones y reconocimiento? ¿Acaso esperan el reconocimiento de la humanidad?
Facebook es una herramienta del diablo, así que sigan nomas fumando la pepa, que al cabo, esta bien claro de que lado está Facebook.
|
|